هر شخص در زندگی خود اهداف مشخصی را دارد و در طول زندگی برای رسیدن به این اهداف تلاش میکند. یکی از هدف های مشترک در بین همه ی افراد داشتن شغلی پر درآمد با سود بالا می باشد و به دنبال پیدا کردن کسب و کاری با این مشخصات هستند.

برای رسیدن به شغل پردرآمد باید چه کار کرد

برای رسیدن به شغلی پردرآمد باید مسیر مشخصی را طی کرد.

پس هدف تا اینجا داشتن کسب و کار با درآمد بالا می باشد. برای رسیدن به هر هدفی به طور قطع می توان گفت یک یا چند مسیر مختلف وجود دارد.

خیلی از افراد در انتخاب هدف درست عمل می کنند اما چون مسیر درستی را طی نمیکنند و به هدف خود نمیرسند بعدا به این نتیجه می رسند که هدف را اشتباه انتخاب کردند در صورتی که هدف کاملا درست بوده اما مسیر اشتباه انتخاب شده است.

پس برای رسیدن به هدف ابتدا باید هدف  به درستی انتخاب شود سپس مسیر رسیدن به آن هم درست انتخاب شود و در قدم بعدی این دو مرحله باید در ادامه ی این مسیر راهنمای درستی را به عنوان مشاور کنار خود داشته باشید و مشاور شما باید این ویژگی را داشته باشد که حداقل یک بار این مسیر را خود طی کرده باشد تا شما را بتواند به بهترین نحو راهنمایی کند.

در این صورت شما می توانید با اطمینان کامل به مسیر خود ادامه دهید.

توصیه مشاوران تجارت نیکو به شما دنبال کننده های عزیز که به دنبال هدف یعنی کسب درآمد زیاد هستید این است که:

اگر هدف گذاری خود را کسب درآمد زیاد  و البته حلال گذاشته اید و مسیر رسیدن به آن را که تجارت است انتخاب کردید به دنبال راهنمایی باشید که در ادامه ی کار و هدف شما، این مسیر با شما طی کند.

مجموعه ی تجارت نیکو به دلایل بسیاری می تواند راهنما و مشاور شما در ادامه ی روند کاری شما (تجارت) باشد.

حداقل دلایل تجارت نیکو این است که افراد مختلفی در زمینه تجارت این مسیر را طی کردند و از مشاورهای ما کمک گرفتند و به موفقیت رسیدند.

بهترین راه تبلیغات برای جذب مشتری چیست:

یکی از سوالات متداول در بحث فروش و بازریابی این است که چگونه می توان بهترین راه تبلیغات برای جذب مشتری را داشت؟ چه نوع تبلیغاتی می تواند موثر، ارزان،پایدار باشد؟

در تبلیغات اینترنتی ما با چهار گزینه روبرو هستیم:

  1. داشتن وب سایت
  2. فروشگاه اینترنتی
  3. استفاده از شبکه های اجتماعی
  4. طراحی و داشتن یک اپلیکشن

به نظر شما خوانندگان از چهار مسیر فوق کدام یک مناسبترین مسیر برای تبلیغات اینترنتی و تجارت است؟

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در متن های بعدی هر کدام از چهار روش بالا به طور کامل تشریح خواهند شد.